szerverbeállítási javaslat v46-47?!

érdekelne e egy ilyen szerver téged?

  • igen

    Szavazatok: 12 44,4%
  • nem

    Szavazatok: 11 40,7%
  • kisebb változtatásokkal indulnék

    Szavazatok: 4 14,8%

  • Összes szavazó
    27
  • A szavazás lezárult .

DeletedUser18312

Vendég
Nem keverem, csak nem jutott eszembe a ZSk. Lináék már nekem akkor panaszkodtak, és felvázolta hogy kifognak lépni...Ezzel oltottam a tüzet rövididőre...
Márciusba már eldőlt a szeró, az hogy augusztusba értétek el a 80%-ot az már tök min1. Ew nagyrésze már nemvolt, ZSk keménymagja meg már lepaktált Spartaval....Onnan már nem volt visszaút.
Mint írtam a hibát akkor vétettem, hogy létrehoztam a Vibet. Viszont 4* túlerővel úgyanúgy elvert volna Sparta....
Ezért próbálkoztam a Vibel, hogy rendberakjuk a frontokat, csak sajna a Vib létrehozatalával, úgyanúgy EW és ZSk volt, klánba klánként....Sok hisztéria meg elvitte az időm, a szervezések helyett.
 

DeletedUser18914

Vendég
ZSK JF ugyanaz a fos volt :D
ugyanaz a tagsag javareszt, emlekszem Random mikor hadat uzent JF nek 38 on akkor top1 volt JF 22 nap alatt zarult a haboru 0!!! JF foglalassal...
 

DeletedUser18914

Vendég
Nem keverem, csak nem jutott eszembe a ZSk. Lináék már nekem akkor panaszkodtak, és felvázolta hogy kifognak lépni...Ezzel oltottam a tüzet rövididőre...
Márciusba már eldőlt a szeró, az hogy augusztusba értétek el a 80%-ot az már tök min1. Ew nagyrésze már nemvolt, ZSk keménymagja meg már lepaktált Spartaval....Onnan már nem volt visszaút.
Mint írtam a hibát akkor vétettem, hogy létrehoztam a Vibet. Viszont 4* túlerővel úgyanúgy elvert volna Sparta....
Ezért próbálkoztam a Vibel, hogy rendberakjuk a frontokat, csak sajna a Vib létrehozatalával, úgyanúgy EW és ZSk volt, klánba klánként....Sok hisztéria meg elvitte az időm, a szervezések helyett.
mi csak harcolni akarunk mind1 beallitas.
es nem feltetlen a gyozelem a cel, ha az lenne celunk , h leverjuk Spartat akkor megvarnank, h bemennyenek egy vilagra es rajuk regelunk...
de nem ez a cel, hanem egy izgalmas szerver.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.083
Kaptak már pár kihivást a pályafutásuk során,gondolhatod. Nem sokra mész vele. Majd ők eldöntik melyik szerverre szeretnének menni. És jól teszik. Szépen mutat az a 6-7 győzelem,0 vereség mellett.
Csak az első 3 után már elkanyarodtak arrafelé szerintem,hogy nem a kihivást keresik,csak nyerni szeretnének mindenáron.
Tény,hogy szeretnék ellenük játszani 1x úgy,hogy nem csak belépek valami klánba,hogy na,ellenük legyek.
De nem mi fogjuk eldönteni melyik szeróra regeljenek,hiába is hergeled őket.
Szivesen látjuk a Spártát v45ön természetesen. Szóval attól ne tartsatok,hogy esetleg elrontjátok a mókánkat,ha oda jöttök. A többi meg rajtatok áll :)
Nem gyávaság kivárni a v46ot. Én is jobban szeretem a páros számokat mondjuk.
De azt mondják sok klán fejezett most és mennek v45re. Szóval izgalmas szerónak igérkezik,ellenben a v46al. Én inkább az előbbit választom,aztán ki hogy gondolja :D

Mi anno közvetve kihívtuk őket 43-ra (azért közvetve, mert mást nem ismerek ott), akkor is el volt dőlve V40, mégse jöttek, pedig a 43-at mindenki próbaszervernek mondja :)
 

DeletedUser18465

Vendég
Mi anno közvetve kihívtuk őket 43-ra (azért közvetve, mert mást nem ismerek ott), akkor is el volt dőlve V40, mégse jöttek, pedig a 43-at mindenki próbaszervernek mondja :)

Az a baj ti mindig a rossz embereken keresztül akarjátok a Spártát kihívni :) ez olyan mintha yuginak mondanám, hogy kihívom az EW-t a kövi szerverre. Se vezető nem volt se tagja az Ew-nek, vagy csak nem voltatok kihívás :)
 

DeletedUser18465

Vendég
Érdekes mód vigyorinak sikerült felkeresni a régi vezetőket v40-re :) Asszem Castot kérdezte meg a dolgokról, és tessék jöttek vigyóék :) Te is ott voltál dj...
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.083
Érdekes mód vigyorinak sikerült felkeresni a régi vezetőket v40-re :) Asszem Castot kérdezte meg a dolgokról, és tessék jöttek vigyóék :) Te is ott voltál dj...

Egy régi régi, mára majdnem teljesen kihalt Skype szobában, ahol rajtam kívül szinte csak megboldogult EE-sek voltak, történt a beszélgetés, a felajánlás, hogy rákérdeznek vezetőknél V43-ra, én nem BH vezérként, hanem sima tagként, ezt megköszöntem, majd jött a válasz, hogy nem szeretnének jönni. Hogy mennyire komoly ez a dolog, vagy hogy megtörtént-e ez a vezéreknek felajánlás, azt mindenki eldönti maga.

Ott voltam 40-en, igen. Kb egy hónapig, aztán saját magamat még jobban alulmúlva (ha lehet) leléptem, és összevesztem mindenkivel, aki fontos volt akkor. Jó emlékek :))
 

DeletedUser19223

Vendég
Sziasztok. Egyesek lehet unják már ezt a világbeállítasos dolgot, de szerintem működő képes lehetne a következő javaslatom. Mielőtt itélkezne bárki is kérem fussa végig a beállításokat. Ha megvagy vele akkor sorolok pár érvet miért is javaslom eme beállításokat.
Egyeseknek rögtön szembe tűnhet a nagyon kicsi sebesség, sokan nagyon hiányolják a régi hosszú vilagok "fílingjét" (én is) igy lehetne kompenzálni egy kicsit a hosszabb szervereket. Azt hiszem volt már 0,5 lassúságú szerver ( ismét lehetne.) 85%-os dominancia szerintem reális cél lehetne. Továbbá, sok alap dolgot benthagytam úgy gondolom működőképesek.
Folytatva a sort, a kereskedelmi részhez érve. Szabad kereskedelem csak klanon belül alkalmaznám, hisz a csapat az első a fejlődés érdekében. Úgy gondolom hogy ez működőképes volt pár szerveren is. Most jön a kedvenc részem :), lovag, ijász bentmaradhatna nagyon hasznos mindkettő. Viszont ami a szerver stratégiáját is bonyolíthatná az a templom, a templom rádob egy stratégia elemet a szerverre. Sok szerveren működött (erre tudok csak hagyatkozni ). Mivel stratégiai szerepet vállal a templom szerintem izgalmasabbá tenné a szervert armák szempontjábol a vezetőknek is többet kéne agyalniuk. Torony csak kiegészítő eleme ennek az egésznek. Nem sok vizet zavar. :) Barbár/bónusz falvak aránya a szokásosan emelt lenne, viszont csak 1500 pontig. V31en volt talán hasonló beállítású. Miliciát sem tartom fontosnak, hiszen kezdeti előnyt ad és ha már egy nehezebb izgalmasabb szervert akarunk akkor szerintem nem kell előnybe részesíteni. Az izgalma még csak most jön ha eluntad volna magad. :) Klánrész, sok helyen olvastam hogy kibaszás az, hogy van alklán es tudnak segíteni egymásnak a végsőkig. Magyarán előnyt ad a szerver dominánsabb csapatainak. Viszont nem tudom mennyire megoldhatóak ezek de ha szerintem kivennénk a külső támogatást akkor ezt a folyamatot most meglehetne szüntetni. 25 fős csapatok, nem lenne alklán ( vagyis lehet, de semmire se mész vele ha nem tudod segíteni pl támadások során, a végén meg elkell dönteni ki nyeri a szervert)


Szerintem működő képes lenne ha megszavaznánk és a fentiek is bele egyeznek ebbe. Esetleg ha nem lehetséges akkor sajnálom és lehet törölni :). Én az mondom kihívásokkal teli szerver lenne. Izgalmas játék nagy fiókok, sok csata, akar 1-2 éves szerver. Egy v28as hosszúság bőven megtenné :p kis csapatok előnyben. Lelkes amatőrök, vén rókák, baráti társaságok :) szerintem ez a legfontosabb :)
Ha időt szántál minderre akkor köszönöm.

Auti$ta
Xd

Nyeremények

Nyertes
: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 85%-t birtokolja és megtudja tartani azt 30 napon át.
Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték
: Dominancia alapú végjáték
Játék sebessége: 0,5
Egység sebesség: 0,25 (ez lehet hibasan allitottam be)
Morál: Aktív (pont)

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók
: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért:Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak
: Aktív

Építkezés
Épület bontása: Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem
: Inaktív, csak klánon belül lehetséges a nyersanyag küldése
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 120 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Inaktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiókfolyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája
: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum
: Aktív
Min. mill. szek beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme
: 14 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag
: Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Aktiv
Őrtorony: Aktiv
Áltámadás: 1%
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (1500 pontig)

Zászlók
Zászlók
: Aktív

Milícia
Milícia
: Inaktiv

Főnemesek
Főnemesek képzése
: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.0

Klán
Klánharcok elérhetők
: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: NINCS
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 25

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya
: emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés
: Aktív, 48 óra (az eddigi 24 óra helyett most 48 órás az interakciós és koordinációs blokk)
Helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz
: Aktív
Időtartam: 22:00-07:00
 

DeletedUser19087

Vendég
Szia

Ha a klán nem zárul akkor lehet cserèlgetni a tagokat ergo megvalósítható a külső támogatás :D
 

DeletedUser19087

Vendég
A tőzsdèt kène beszüntetni az első kb 2 hónapban, akinek van pp-je úgy is elkölti, amint ez letelik, viszont addig nem kène attól fèlni, hogy valaki már a kezdő vèdelem alatt vonatot csinál stbstb. Talán Incze írta ezt már valahol, nem tudom már pontosan. Az innonak sem lenne bevètelkiesès ès az új játèkosoknak sem menne el a kedvük az egèsztől(akik mèg tanulják a játèkot), miután egy pp-s kiüti őket az első hèt után.
 

DeletedUser16135

Vendég
úgy,hogy még idén elinditják,a végjáték meg majd kezdődik 3 év múlva :D a másik véglet,hogy elinditod a farmot a 4 mezőre levő barbira,aztán majd holnap reggel visszaér :D

ezt nézd még át kérlek! :D hasonlitsd össze régebbi világokkal,de inkább jelenlegi lassabb világokkal,ha olyan beállitást szeretnél!
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.083
V43-on 13 perc 43 sec a KL egy mezőre a lassú sebesség miatt, 0,73-as szorzóval az alaphoz. Itt 0,125 lenne, kb másfél-két óra lenne egy mezőre a KL, a nemes meg 7-8 óra egy mezőre. Szerinted ki játszana egy ilyen förtelmen?
 

tysonka

Well-Known Member
A reakció pontszáma
570
V43-on 13 perc 43 sec a KL egy mezőre a lassú sebesség miatt, 0,73-as szorzóval az alaphoz. Itt 0,125 lenne, kb másfél-két óra lenne egy mezőre a KL, a nemes meg 7-8 óra egy mezőre. Szerinted ki játszana egy ilyen förtelmen?
Lassan ezt nem csak a szerverekre lehet mondani... :(
 

-Revolution-

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.387
Több sebből is vérzik a dolog szerintem.
Említették a játék- és egységsebességet, azok semmiképpen nem jók így. Hűségnövekedés a játéksebességhez van szabva elméletileg, ergo ha 0,5-ös játéksebességet szeretnél, akkor a hűség óránként 0,5-öt növekedne.
Kezdővédelemhez 2 hét szerintem túl sok, habár ilyen sebesség mellett még indokolt is lehetne, de ilyen beállítás fix, hogy nem lesz.
Azt szintén írták, hogy ha nincs külső erősítés, de a klán nem zárul, akkor az kb értelmetlen mert simán ki lehet játszani. Klánlimit túl alacsony szerintem, 40 alatt nem hiszem, hogy elfogadnák.
Éjszakai bónusznál 9 órát is sokallom.
V46-ra kizártnak tartom, hogy egyáltalán megfontolják az általad kért beállításokat mert egyrészt irreálisak másrészt meg 1 hónapon belül indul, szerintem Sajtnak kell egy kis idő, mire a központtal lebeszélné. Ha elfogadsz egy javaslatot V47-re próbálj meg egy reálisabb beállítást összeállítani, ahhoz még bően van időd.
 

DeletedUser19223

Vendég
Több sebből is vérzik a dolog szerintem.
Említették a játék- és egységsebességet, azok semmiképpen nem jók így. Hűségnövekedés a játéksebességhez van szabva elméletileg, ergo ha 0,5-ös játéksebességet szeretnél, akkor a hűség óránként 0,5-öt növekedne.
Kezdővédelemhez 2 hét szerintem túl sok, habár ilyen sebesség mellett még indokolt is lehetne, de ilyen beállítás fix, hogy nem lesz.
Azt szintén írták, hogy ha nincs külső erősítés, de a klán nem zárul, akkor az kb értelmetlen mert simán ki lehet játszani. Klánlimit túl alacsony szerintem, 40 alatt nem hiszem, hogy elfogadnák.
Éjszakai bónusznál 9 órát is sokallom.
V46-ra kizártnak tartom, hogy egyáltalán megfontolják az általad kért beállításokat mert egyrészt irreálisak másrészt meg 1 hónapon belül indul, szerintem Sajtnak kell egy kis idő, mire a központtal lebeszélné. Ha elfogadsz egy javaslatot V47-re próbálj meg egy reálisabb beállítást összeállítani, ahhoz még bően van időd.
Koszonom a tanacsod es a normalis hszt :)
 

DeletedUser8560

Vendég
Sziasztok,

A beszélgetésbe kapcsolódva:

  • Az előző ilyen topicban elhangzottak továbbra is érvényesek (sebesség átlag, stb), ha ahhoz igazodva írtok egy javaslatot, amit többség elfogad, továbbítom. Nem ígérem, hogy el fogják fogadni, vagy hogy valamilyen módosítás nem történik, de tegyünk egy próbát.
  • A wikin az összes, eddig volt világ főbb beállításait megtaláljátok, táblázatos formában, gyorsan össze lehet hasonlítani őket. Javaslom, nézzétek meg.
  • Az új funkciót ne felejtsétek el, úgy alakítgassátok a javaslatot.
  • November 12-ig ha megkülditek, továbbítom.

További jó beszélgetést.
 

DeletedUser18848

Vendég
Sajtmacska írta hogy lehet javaslatot tenni v46 ra !

A V46 beállításai

Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 10 napig.
A világ legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
A világ harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán több tagjai: 300 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 1.7
Egység sebesség: 0.6
Morál: Aktív (pont és idő)

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív

Építkezés
Épület bontása: Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 60 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. mill. szek beérkező támadások és védekezések között: 200
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: Inaktív
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3500 pontig)

Zászlók
Zászlók: Aktív

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.5

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 65

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: emelt, átlagosnál magasabb
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív, 24 óra
Helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 00:00-07:00
 
Fent