Világ jelenlegi állása 2014-12-25

DeletedUser8560

Vendég
Mint írtam, a javaslatokat, észrevételeket kigyűjtöm, és továbbítom a központ munkatársai felé. Az eddigi bejegyzésekre reagálva:

1) Nem csak a világ korát nézik, hanem a játékoslétszámot is. Mindkét világ, ahol a központ a zárás mellett döntött, nagyobb játékoslétszámmal bírt, mint ez a világ. Ezért is jeleztem nektek időben, hogy lehet, hogy meg fog történni itt is az elkerülhetetlen.
2) Bármennyire is furcsa, nem a bevétel a domináns érv, hanem a játékoslétszám. Nincs annyi játékos, hogy 1 (!) klánt megtöltsön...
3) A képzési idő nem csökkenthető, nincs ilyen beállítási lehetőség.
4) A nemes képzés költsége csökkenthető, erre legjobb példa a v3.
5) Lejjebb vihető a nyerési feltétel %-os értéke.
5) Van létszám, amikor a központ elgondolkozik a záráson: tartósan 300 fő alatti létszámnál kerül bevezetésre a végjáték utolsó fázisa, és általában fél év után ellenőrzik, mi történt, hogy áll a játék. Ha a matek szerint a nyerés az alap feltételekkel erősen megkérdőjelezhető, akkor jön az előrehozott zárás/módosított nyerési feltétel.

Bár személy szerint a természetes zárás híve vagyok, azért legyünk őszinték egymáshoz: van két klán, közel azonos létszámmal. Jelenlegi állás szerint van 178 809 falu. Ebből az első kláné 94 287, a másodiké 84 522.
A nyerési feltétel adott: A szerveren birtokolt játékosfalvak 80%-át kell egy klánnak birtokolnia. A 80% (ha ebből a mennyiségből egy sem lesz közben barbár) megnyeréséhez szükséges falumennyiség: 143 047. Mennyi idő alatt tud 54 vagy 44 játékos elfoglalni 50-60 000 falut?
 

DeletedUser17779

Vendég
Mint írtam, a javaslatokat, észrevételeket kigyűjtöm, és továbbítom a központ munkatársai felé. Az eddigi bejegyzésekre reagálva:


2) Bármennyire is furcsa, nem a bevétel a domináns érv, hanem a játékoslétszám. Nincs annyi játékos, hogy 1 (!) klánt megtöltsön...

Üdv!

Mivel a játékoslétszám egyenesen arányos a bevétellel így a második pont. pont rossz érv volt.
Valahol érthető a bevételorientáció, mivel pénz beszél, kutya ugat. Másik fele az éremnek, hogy az a közel 100 játékos mennyi pénzt ölt bele a játékba 5 év alatt. Ezért nem tartom ferrnek a játékosokkal szemben, az akaratuk ellenére történő zárást.
 

DeletedUser8560

Vendég
Üdv!

Mivel a játékoslétszám egyenesen arányos a bevétellel így a második pont. pont rossz érv volt.
Valahol érthető a bevételorientáció, mivel pénz beszél, kutya ugat. Másik fele az éremnek, hogy az a közel 100 játékos mennyi pénzt ölt bele a játékba 5 év alatt. Ezért nem tartom ferrnek a játékosokkal szemben, az akaratuk ellenére történő zárást.

Egyáltalán nem igaz a felvetésed, mert a játékoslétszám és a között hogy hányan aktiválnak prémium csomagot, nincs összefüggés.
 

DeletedUser14522

Vendég
Egyáltalán nem igaz a felvetésed, mert a játékoslétszám és a között hogy hányan aktiválnak prémium csomagot, nincs összefüggés.

ez azért kicsit erős állítás, vigyázzunk, mert iskolások is járnak ide, ne vezessük félre őket, hogy ennyire egyszerű lenne a korrelációs együttható szignifikanciáját kifejezni: "nincs összefüggés"
van, csak vagy nem ismeritek, vagy nem ismertetitek :)
 

DeletedUser17975

Vendég
Úgy vélem Sajtmacska elég érthetően elmagyarázta ezt. Kérlek szépen inkább próbáljatok javaslatot küldeni, mintsem ezen vitatkozni.

Remélem találunk egy működőképes megoldást, amivel kényszerzárás nélkül győzteseket avathatunk. :)
Én esetleg javasolnám a nyerési feltétel %-os értékének csökkentését.
 

DeletedUser12127

Vendég
Úgy vélem Sajtmacska elég érthetően elmagyarázta ezt. Kérlek szépen inkább próbáljatok javaslatot küldeni, mintsem ezen vitatkozni.

Remélem találunk egy működőképes megoldást, amivel kényszerzárás nélkül győzteseket avathatunk. :)
Én esetleg javasolnám a nyerési feltétel %-os értékének csökkentését.

Egyetértek. 2/3 a nyeréshez elég is lehetne. Ha alkotmányozni lehet 2/3-dal, akkor ez a V8-hoz is elég kellene legyen. :)
 

DeletedUser17975

Vendég
Gondolom ez 65%-ot (vagy 70%-ot) jelentene akkor. 65%-hoz a top1 klánnak legalább 117 ezer falura lenne szükséges (70%-hoz 126 ezerre). :)
 

DeletedUser

Vendég
Szép napot
Megoldással is szolgálnék a problémára ha egyáltalán a szerver üzemeltetői olvassák ezt a topikot, mert ideáig reakciót nem nagyon láttam. A megoldás szerintem:
A képzési időt arányában csökkenteni kellene 1/4-1/3 vagy 1/2 részére és vele párhuzamosan a nyersi felhasználást is. Ez által felgyorsulna a játék több támadás nagyobb esély arra hogy valaki veszítsen. .
hónap múlva ki lehetne értékelni és ha beválik akkor használhatnátok a többi világban akár olyan megkötéssel ha 120 játékos alá megy akkor ennyivel ha 100 játékos alá megy a létszám akkor annyival gyorsítanátok a játékot.
Tisztelt vezetőség !!!
Várom megtisztelő válaszotokat az előbb általam írtakra és ezen felvetésemre

Tisztelettel Botkoc


Tiszteletem mindazoknak akik a V8 szerver minél további fennmaradásáért aggódnak és ennek irányába mutató javaslatokat tesznek. Én is így teszek és csatlakoznék "Botkoc" korábban feltett javaslatához.Nevezetesen a csapatok képzési idejének valamint a nyersik termelési idejének a csökkentéséhez. Ha jók az emlékképeim már találkozhattunk ezen a világon ünnepnapok, neves napok alkalmával hasonlóakkal a Központ jóvoltából mintegy jutalmul az itt játszók részére.Tehát valószínű, hogy létezik ilyen beállítási lehetőség is ! Mivel ez egy közösségi harci-taktikai játék ezért szerintem mindenképpen így is kell hogy eldőljön ki a jobb, melyik csapat játékosai harcosabbak - taktikusabbak-kitartóbbak a szerveren.Ennek kell lennie a kiindulási pontnak ebben a Játékban és ezt szolgálná a fentebbi javaslat is nagy mértékben. Nem tartom jó ötletnek adminisztratív eszközökkel a szerver bezárását csupán mert már "x" idő eltelt a kezdése óta.Ennek szellemében kérem az Illetékeseket hogy a játék filozófiájának megfelelő döntést hozzanak így is vannak itt is olyan Élethelyzetek amikor árnyék vetül a Játékra.......Dőljön el inkább harcban a Dicsőség sorsa!!


Üdvözlettel: JAS-39 Hu
 

DeletedUser

Vendég
Gondolom ez 65%-ot (vagy 70%-ot) jelentene akkor. 65%-hoz a top1 klánnak legalább 117 ezer falura lenne szükséges (70%-hoz 126 ezerre). :)

Nem nagyon akartam ehhez hozzászólni,mivel nem biztos hogy udvarias az amit gondolok. A kártyában azt szokták ugynis mondani nem illik nyerőben felállni az asztaltól. Úgy gondolom tényleg adni kell lehetőséget még az ellenfélnek hogy fordítson ezért lehet nem lenne fair ha 3 hónap múlva zárnák a szervert (ahogy szala írta,bár én nem egészen tudtam ezt az időpontot sajt hszéből kikövetkeztetni) Thehát a 3 hónap nem lenne fair,de szerintem az sem lehet célunk hogy még évekig húzzuk ezt a játékot. Igazából mikor az 1-es világot idő előtt lezárták mindannyian tudtuk hogy itt is ez fog bekövetkezni. Az MDV is és mi is. Nem kell tehát most eljátszani hogy ez hogy történhet. Amikor ezt megtudtuk mi voltunk hátrébb és nem dobtuk be ennek ellenére a törülközőt.

Az INSO fejlődése bármilyen nehézség is érte töretlen. Évente 10%-ot hoztunk kb. Nemrég elértük hogy mi legyünk elől faluszámban is és azóta az előnyünk napról napra nő. Most már több mint 100 millió. Azt gondolom ha az MDV akar vmit akkor azt meg kell mutatnia. Most még %-ban nem túl sok a különbség most még megtehetik. 3 hónap tényleg nem sok erre,de fél év szerintem bőven elegendő. Ez alatt ki kell derüljön hogy az olló tovább nyílik vagy éppen zárul majd fordul. Ha megfordul akkor vélhetően mi már nem tudnánk visszafordítani hisz akkor vmi olyat húznának elő amit már nem lennénk képesek kivédeni . Ha viszont nő az előnyünk akkor meg a mi részünkről nem csinálunk presztízs kérdést belőle hogy 55,60 vagy akármennyi %-al nyerünk.

Nem hiszem hogy megoldás lenne egy fix % kitűzése ,mert ha a világ beáll akkor mindegy hogy 80 vagy 60% a cél akkor úgy sem fogjuk elérni akár évekig sem. Mi a fentiek alapján pedig ha a világ úgy állna be hogy ők vezetnek akkor sem szeretnénk itt csücsülni még évekig és ha úgy hogy mi vezetünk akkor sem számít mennyi %-al nyerünk. Én fix időpont zárást javaslom. Persze tudom hogy ebben még a két klán tagjai sem értenek mind egyet.

A fix időpontban pedig a fél év elég kell hogy legyen. Jelen pillanatban nem látom azt a pluszt az MDV-ben ami a jelenleg zajló folyamatokban változást idézne elő vagy vmi váratlan taktikai lépést amivel meglephetnek minket. A É-i rész nagyon szépen dolgozik az MDV-ben szala tényleg jó vezetésével és galvira is szépen dolgozik, de mindez kevés a déli részük összeomlásához képest. Így nem képesek fordítani. Ráadásul ennek a folyamatnak a végén lévő következmények is teljesen egyértelműek. Jelenleg a srácok az MDV, de leginkább a saját becsületükért küzdenek fantasztikusan. Fél év bőven elég hogy bebízonyítsák hogy ennél többről is szól a játékuk, vagy ez most ennyire volt elég. Mély kalaplengetés az utolsókig való harchoz, vagy vmi plusz is van ami a szerver jelenlegi állásának és az elmúlt 5 év tendenciájának megfordításához szükséges.
 

DeletedUser8560

Vendég
Kigyűjtöttem a konkrét javaslatokat:

1) Képzési időt csökkenteni
2) Nemes képzés összegének csökkentése
3) Világ nyerési feltételének csökkentése 60-70% -ra
4) ne legyen levíve a nyerési feltétel, hanem egy meg
határozott időpontban a nagyobb klán nyerje


Továbbítottam a központnak.
 

DeletedUser14099

Vendég
Halihó
Csak 1 kósza megjegyzés
A képzési idő csökkentése nekem nem igazán fekszik.

Van aki 2 hetente kitolja a nukjait....már maga az indítás 1000 feletti nuke számnál nagyon sok időt vesz igénybe, a távolság amire ennyit elindítunk sem épp 1 nap..van h akár 1 hetet is vándorolnak a seregek..

Aki aktivan csinálja az sem fog minden héten napokat rászánni indításra, támadásra, nemeselésre...ez mind 2 fél számára megterhelő lenne, akár támadnak akár védekeznek...azért csak van magánnélete is az embernek nem ülhet itt 7 napbol 5-6ot....hiszen JÁTÉK!
Aki meg eddig is csak nézegette otthon a seregeit annak meg oly mindegy..

Ha lecsökkentitek a nyerési feltételt 60%ra és a nemesek is olcsobbak lennének az lenne az ideális...mármint azoknak akik tolják rendesen és folyamat nemes hiánnyal küszködnek...hamarabb ellehetne így érni a kitűzött célt.
 

DeletedUser16246

Vendég
[COLOR="#6363300"]Kint van fórum a v8 végjáték topicban, mi és hogyan változott.[/COLOR]
 

DeletedUser

Vendég
....

[COLOR="#6363300"]Kint van fórum a v8 végjáték topicban, mi és hogyan változott.[/COLOR]

sziasztok.látom megint módosítottátok a szervert.ezzel csak megint az a gond hogy megint csak pár embernek kedveztettek.szerintem ez nem igazságos.tudom hogy nem igazán volt tökéletes a módosítás.de így iszonyú nagy előnyre tett szert pár játékos.
 

DeletedUser14099

Vendég
ez teljesen így van

Bejelentitek h 4 honap mulva zárjátok a szervert ami nem épp tegnap indult, ezzel 1 időben ekkora baklövést követnek el.
Még kis hibának sem lehet nevezni ezt.

5 éve itt játszunk és ezt kell csinálni a végén? érthetetlen.

Iszonyu előny pl. aki lelkesen végig nyomogatta az érmézést 2000! nemest is össze hozott.
 
Fent