Milyen az optimális világ?

DeletedUser16152

Vendég
Ha ilyen világ lesz, akkor én nem megyek V20-ra mert kb semmi értelme... A Titok világokkal nem volt jó tapasztalatuk??? :D

Ezt te komolyan is gondolod??
sokkal jobb a területes világ, a titkok elveszik a játék lényegét..
lásd v14
 

DeletedUser

Vendég
Sajnos mindenkinek más a jó világ, és az az érdekes, hogy ahol a legtöbben, a legtovább játszanak, az az alapbeállítású világok.
A következő világ indítása nem tudom mikor esedékes; titkos végjátékú világ indítását nem tervezik, sajnos nem volt túl sok jó tapasztalat a magyar szervereken vele.

Javaslatok és válaszok:

zászló - lehetséges hogy lesz
sebesség - ezt a központ határozza meg, nem tudom, mennyire lesz gyors a következő szerver
templom - az utolsó két világban nem volt, itt lehetséges
haditábor - nem lesz, nincs javított verzió, nem akarják visszahozni
végjáték - terület alapú
klánlimit - lehet 50 körüli
éjjeli bónusz - lehetséges
áltámadás határa - nem hinném hogy aktív lesz
klánon kívüli erősítés - aktív (bár szerintem nem lenne rossz egy ennél zártabb játék)
pérmium funkciók - aktív


Majdnem jó, pici javítással lenne tökéletes:
Klánlimit - nincs limit (Ex: V6)
pérmium funkciók - inaktív :)
 

DeletedUser15579

Vendég
Ezt te komolyan is gondolod??
sokkal jobb a területes világ, a titkok elveszik a játék lényegét..
lásd v14


Jah jah eggyet értek tessámal :)

kiki33 mondta:
Majdnem jó, pici javítással lenne tökéletes:
Klánlimit - nincs limit (Ex: V6)
pérmium funkciók - inaktív

Jah :) szerintem klánlimit 100 és prémium nincs :) így izgalmasabb :)
 

DeletedUser15972

Vendég
az én véleményem :
- 1. sebesség építésben mozgásban egyaránt
- nincs templom
- nincsen klánlimit
- ijász + lovag aktív
- titkok vannak
- nincsen megvásárolható felezési idő
- nemesút 100 óra
- fejlesztett bónuszfalvak
- barbárfalvak épülése 10.000 pontig
- lovag tökéletesített, tárgyakat találhat
- FAKE limit nincs
-zászlók vannak
-Díjak vannak
-Főnemesek árának növekedése: Aranyérmék
- Klán limit: Nincs

nekem ez így lenne a legjobb
 

DeletedUser15579

Vendég
az én véleményem :
- 1. sebesség építésben mozgásban egyaránt
- nincs templom
- nincsen klánlimit
- ijász + lovag aktív
- titkok vannak
- nincsen megvásárolható felezési idő
- nemesút 100 óra
- fejlesztett bónuszfalvak
- barbárfalvak épülése 10.000 pontig
- lovag tökéletesített, tárgyakat találhat
- FAKE limit nincs
-zászlók vannak
-Díjak vannak
-Főnemesek árának növekedése: Aranyérmék
- Klán limit: Nincs

nekem ez így lenne a legjobb

Van ilyen világ, szóval v20-at terveztertsd normálisra :)
 

DeletedUser15950

Vendég
nekem az optimális max. 3 hónapig tartson. Fix nyersi árak. Pl.: 1:1 arány, vagy 10 pp / 1000 nyersi. Pp-ért csak fiók vásárolható, más extrák nem. Esetleg, hogy viccesebb legyen, a barbi is képezzen védőt. :D egyes sebesség bőven jó.:)
 

DeletedUser17650

Vendég
az én véleményem :
- 1. sebesség építésben mozgásban egyaránt
- nincs templom
- nincsen klánlimit
- ijász + lovag aktív
- titkok vannak
- nincsen megvásárolható felezési idő
- nemesút 100 óra
- fejlesztett bónuszfalvak
- barbárfalvak épülése 10.000 pontig
- lovag tökéletesített, tárgyakat találhat
- FAKE limit nincs
-zászlók vannak
-Díjak vannak
-Főnemesek árának növekedése: Aranyérmék
- Klán limit: Nincs

nekem ez így lenne a legjobb

Ez nekem is tetszene csak egy kicsivel legyen gyorsabb, mondjuk olyan 1.5-1.8 sebességű!
 

DeletedUser

Vendég
Nos, számomra a legoptimálisabb lenne a köv. beállítások:
Sebesség:2-3, Templom: nincs, Ijászok: nincsenek, Területi dominancia, Nemestávolság: 100, Fejlesztési rendszer: egyszerű, Barbár: van, növekedinek 5k pontig, Díjak: vannak, Zászlók: nincsenek, Érmés rendszer, Klánlimit: 50-150:)
 

Messala

Tőzsdecápa
A reakció pontszáma
2.184
Én ennek a világnak a beállításait javaslom V38 ra!

A V18 beállításai / v38

Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia
Játék sebessége: 1.5
Egység sebesség: 0.67
Morál: Aktív (pontalapú)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 5 Perc
Éjszakai bónusz aktív 0:00 és 7:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Zászlók
Zászlók: Aktív

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív, találhat tárgyat
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű fejlesztés
Kémrendszer: A kém külső egységeket nem tud kikémlelni.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Áltámadás: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (5000 pontig). Amikor egy falu ennél magasabb pontszámmal válik barbárrá, akkor a falu visszabontása elindul.

Milícia
Milicia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek képzése: Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.5

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 75

Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak:
Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
 

DeletedUser16036

Vendég
Én egy olyan világon is játszanék ahol a klánon kívüli erősítés nem engedélyezett, nemtudom ki mit szól hozzá de még ez feldobhatná. :)
 

DeletedUser16036

Vendég
Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia
Játék sebessége: 1.5
Egység sebesség: 0.67
Morál: Aktív (pontalapú)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 5 Perc
Éjszakai bónusz aktív 0:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Zászlók
Zászlók: Aktív

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű fejlesztés
Kémrendszer: A kém külső egységeket nem tud kikémlelni.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Áltámadás: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig). Amikor egy falu ennél magasabb pontszámmal válik barbárrá, akkor a falu visszabontása elindul.

Milícia
Milicia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek képzése: Aranyérmék
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.5

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 60

Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak:
Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.186
V38-ra (v28 copycat)

Végjáték: Területi dominancia, 75% birtoklása a cél 75 napon át!
Játék sebessége: 1.7
Egység sebesség: 0.6
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 5 Perc
Éjszakai bónusz aktív 0:00 és 7:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Piaci kereskedelem Prémium Pontért: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Zászlók
Zászlók: Aktív

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Áltámadás: Aktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3500 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív


Milícia
Milicia: Aktív
Milicia összehívására max. faluszám: 4
Milicia max egységszám szintenként: 30
Milicia összehívásának max. időtartama: 6
Milicia, termeléscsökkenés összehívás alatt: 50

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Passzív
Főnemesek maximális hatótávolsága: 250 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1,7

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 65

Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak:
Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.

Kezdő dátum: 2016-10-15
 

DeletedUser

Vendég
Végjáték: Területi dominancia, 75% birtoklása a cél 20 napon át!
Játék sebessége: 2
Egység sebesség: 0.8
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 7 Perc
Éjszakai bónusz aktív 02:00 és 6:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Piaci kereskedelem Prémium Pontért: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető +3percen belül ingyenes
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 10%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 25 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Zászlók
Zászlók: Aktív

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag: talóalhat tóargyat + a mostanit megkombinálni
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Áltámadás: Aktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív


Milícia
Milicia: Aktív
Milicia összehívására max. faluszám: 2
Milicia max egységszám szintenként: 25
Milicia összehívásának max. időtartama: 3
Milicia, termeléscsökkenés összehívás alatt: 40

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktiv
Főnemesek maximális hatótávolsága: 130 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 2

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 70

Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.

Kezdő dátum: 2016-10-16
 

vinszent

Well-Known Member
A reakció pontszáma
301
Végjáték: Területi dominancia, 75% birtoklása a cél 75 napon át!
Játék sebessége: 1.7 -2
Egység sebesség: 0.6 -0.5
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 5 Perc
Éjszakai bónusz aktív 0:00 és 7:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Piaci kereskedelem Prémium Pontért: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Zászlók
Zászlók: Aktív

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Aktív
Áltámadás: Aktív min 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (5000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Aktív/Inaktív


Milícia
Milicia: Inaktív


Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága: 250 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1,7 - 2

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs/Csak szövetségesektől
Klán zárul: Igen
Taglétszámkorlát: 80

Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak:
Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.




Vinszent ( Nem balu )
 

DeletedUser16323

Vendég
Végjáték: Területi dominancia, Min. 80% birtoklása a cél 30 napon át!
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására:10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására:10 Perc
Éjszakai bónusz aktív 22:00 és 8:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Piaci kereskedelem Prémium Pontért: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Zászlók
Zászlók: Aktív

Jutalmak
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Áltámadás: Aktív min 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív ( Max. 1500 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív


Milícia
Milicia: aktív


Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Igen
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 80

Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak:
Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.


Egy ilyen nagyon bejönne... :)
 

DeletedUser18738

Vendég
Részemről, megfordultam 1-2 világban, nem túl sokban, és úgy gondolom, nem a világ beállításaitól függ, hogy az éppen optimális e vagy sem. A játékos illetve a játékosoktól. Akkor éreztem, úgy hogy optimális egy világ amikor sikereket értem el és, jól szórakoztam, emberkéket ismertem meg, jó csapatban repült az idő. Szerint bármelyik világ lehet optimális ha szimpatikus csapatban játszol.
 

DeletedUser18741

Vendég
Sziasztok!

Én nem akarok okoskodni de egy V5-höz hasonló világot eltudnék viselni baromi jó volt.
 
Fent