DeletedUser8560
Vendég
Beállítások
Új játékbevezető
Játék sebessége: 1.6
Egységek sebessége: 1.25
Építési sor: aktív
Épületek lerombolása: aktív
A bontási idő csökkenthető: aktív
Minden játékos emelt szintű épületekkel kezd: főépület (10); kaszárnya (10); istálló (5); kovács (10); piac (1); nyersanyagtermelők (15); farm (12); raktár (10); fal (10).
Morál: aktív (időalapú)
Tanyaszabály: inaktív
Alapvédelem: 20
Áltámadás határa: inaktív
Kutatási rendszer: Egyszerűsített fejlesztés
Templom: inaktív
Haditábor: inaktív
Jutalmak: aktív
Saját magukat fejlesztő barbár falvak: aktív (2500 pontig)
Bónuszfalvak: Tökéletesített bónuszfalvak
Támadások megállítása: 10 Perc
Kereskedők megállítása: 10 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 0:00-tól 8:00-ig
Kezdővédelem újonnan csatlakozottaknak: 5 Nap
Maximális arány támadó:védekező között: 20 : 1 az első 60 napban
Támadások érkezésénél a rendszer azt figyeli, melyik sereget indították előbb
Klán maximális létszáma: 100
Legyőzött ellenfelek ranglista aktív, pont alapján
Fiókhelyettesítés: aktív
Fiókhelyettesítés korlátozása hosszútávon aktív, 60 napon felüli fiókhelyettesítés esetén 120 napon belül.
Szabad kereskedelem: korlátlan
Térképrendszer: 1000x1000 - Kontinens
Új térképgrafikák: Aktív
Égtáj kiválasztása: Aktív
Egységek
Íjászok: inaktív
Kémrendszer: A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagokat és külső egységeket is láthat.
Lovag: inaktív
Főnemes
Növekvő főnemes-költségek Aranyérme
Főnemesek maximális hatótávolsága: 150 mező
Hűség csökkentése a főnemes által: 25-40
Hűség növekedése óránként: 1.6
Új játékbevezető
Játék sebessége: 1.6
Egységek sebessége: 1.25
Építési sor: aktív
Épületek lerombolása: aktív
A bontási idő csökkenthető: aktív
Minden játékos emelt szintű épületekkel kezd: főépület (10); kaszárnya (10); istálló (5); kovács (10); piac (1); nyersanyagtermelők (15); farm (12); raktár (10); fal (10).
Morál: aktív (időalapú)
Tanyaszabály: inaktív
Alapvédelem: 20
Áltámadás határa: inaktív
Kutatási rendszer: Egyszerűsített fejlesztés
Templom: inaktív
Haditábor: inaktív
Jutalmak: aktív
Saját magukat fejlesztő barbár falvak: aktív (2500 pontig)
Bónuszfalvak: Tökéletesített bónuszfalvak
Támadások megállítása: 10 Perc
Kereskedők megállítása: 10 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 0:00-tól 8:00-ig
Kezdővédelem újonnan csatlakozottaknak: 5 Nap
Maximális arány támadó:védekező között: 20 : 1 az első 60 napban
Támadások érkezésénél a rendszer azt figyeli, melyik sereget indították előbb
Klán maximális létszáma: 100
Legyőzött ellenfelek ranglista aktív, pont alapján
Fiókhelyettesítés: aktív
Fiókhelyettesítés korlátozása hosszútávon aktív, 60 napon felüli fiókhelyettesítés esetén 120 napon belül.
Szabad kereskedelem: korlátlan
Térképrendszer: 1000x1000 - Kontinens
Új térképgrafikák: Aktív
Égtáj kiválasztása: Aktív
Egységek
Íjászok: inaktív
Kémrendszer: A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagokat és külső egységeket is láthat.
Lovag: inaktív
Főnemes
Növekvő főnemes-költségek Aranyérme
Főnemesek maximális hatótávolsága: 150 mező
Hűség csökkentése a főnemes által: 25-40
Hűség növekedése óránként: 1.6