CsihiPuhi
Member
- A reakció pontszáma
- 43
Sziasztok!
Ez is egy .net szerveres script. Ehhez sajnos nincsen külsős fórumposzt, ezért az én magyarázatomra kell hagyatkoznotok. A script a támadások és támogatások időzítésében nyújt segítséget azáltal, hogy az ezred mp-ket vizuálisan jeleníti meg.
A script támadás és support indításvéglegesítő nézetben is használható (a térképes felugró kis ablakban nem működik). Futtatás után egy ilyen körbefutó kis cucc jelenik meg, amely mutatja a mp-et és a vizuális megjelenítéssel az ezred mp-et is. Ez az alábbi képen látható.
Fontos megjegyezni, hogy (ahogy az a screenshot-on is látható) a script órájának van egy jelentős "Eltérés"-e. Ezt érdemes minden indítás előtt korrigálni ha pontos eredményt akarunk. Erre két módszer is van.
1. A bal oldali "Érkezés:" melletti digitális órát nézve indítunk egyet olyan miliszekundumra amit kb el tudunk találni (tehát érdemes a mp váltásra célozni pl.). Ezután a gyülekezőhelyen újrafuttatjuk a script-et, ilyenkor egy kis ablak fog felugrani, ami megkérdezi tőled, hogy milyen másodpercre és miliszekundumra sikerült elindítanod a támadást, ezt ő meg is fogja neked tippelni, de ezt a script saját ideje alapján fogja, ami ilyenkor még rossz lesz, mivel még nincsen szinkronizálva.
Miután ezt leokézzuk (és a kiküldött sereget visszavonjuk), újra bemehetünk a küldési képernyőre és futtathatjuk a scriptet. Ekkor (ha minden jól ment) azt látjuk, hogy ezúttal a kis körbemenő cucc már szinkronban van a baloldalt kiírt érkezési idővel, és jobb oldalra az "Eltérés:" mezőbe bekerült egy érték ami addig nem volt ott.
2. Az előbb említett Eltérés mezőt lehet manuálisan is módosítgatni, amíg szemre úgy látjuk, hogy szinkronban van a script a játék órájával. Ez elég könnyen jól belőhető, mert az mp váltás a körbecuccnál is egy ugrással jár a képben, csakúgy mint a játék szerinti érkezési időnél.
Ezek után már készen vagyunk, már csak a küldés maga van hátra. Még egy bónuszfunkció, hogy a jobb oldalon a "Próba" gombbal lehet próbaküldést végezni, ami után jobboldalán kiírja az ezredet amire sikerült küldenünk.
^ itt található hozzá bemutató videó angolul
Remélem valamennyire érthető volt a magyarázatom. Ez egy nagyon menő kis script, csak rosszul magyarázok.
Ez is egy .net szerveres script. Ehhez sajnos nincsen külsős fórumposzt, ezért az én magyarázatomra kell hagyatkoznotok. A script a támadások és támogatások időzítésében nyújt segítséget azáltal, hogy az ezred mp-ket vizuálisan jeleníti meg.
A script támadás és support indításvéglegesítő nézetben is használható (a térképes felugró kis ablakban nem működik). Futtatás után egy ilyen körbefutó kis cucc jelenik meg, amely mutatja a mp-et és a vizuális megjelenítéssel az ezred mp-et is. Ez az alábbi képen látható.
Fontos megjegyezni, hogy (ahogy az a screenshot-on is látható) a script órájának van egy jelentős "Eltérés"-e. Ezt érdemes minden indítás előtt korrigálni ha pontos eredményt akarunk. Erre két módszer is van.
1. A bal oldali "Érkezés:" melletti digitális órát nézve indítunk egyet olyan miliszekundumra amit kb el tudunk találni (tehát érdemes a mp váltásra célozni pl.). Ezután a gyülekezőhelyen újrafuttatjuk a script-et, ilyenkor egy kis ablak fog felugrani, ami megkérdezi tőled, hogy milyen másodpercre és miliszekundumra sikerült elindítanod a támadást, ezt ő meg is fogja neked tippelni, de ezt a script saját ideje alapján fogja, ami ilyenkor még rossz lesz, mivel még nincsen szinkronizálva.
Miután ezt leokézzuk (és a kiküldött sereget visszavonjuk), újra bemehetünk a küldési képernyőre és futtathatjuk a scriptet. Ekkor (ha minden jól ment) azt látjuk, hogy ezúttal a kis körbemenő cucc már szinkronban van a baloldalt kiírt érkezési idővel, és jobb oldalra az "Eltérés:" mezőbe bekerült egy érték ami addig nem volt ott.
2. Az előbb említett Eltérés mezőt lehet manuálisan is módosítgatni, amíg szemre úgy látjuk, hogy szinkronban van a script a játék órájával. Ez elég könnyen jól belőhető, mert az mp váltás a körbecuccnál is egy ugrással jár a képben, csakúgy mint a játék szerinti érkezési időnél.
Ezek után már készen vagyunk, már csak a küldés maga van hátra. Még egy bónuszfunkció, hogy a jobb oldalon a "Próba" gombbal lehet próbaküldést végezni, ami után jobboldalán kiírja az ezredet amire sikerült küldenünk.
^ itt található hozzá bemutató videó angolul
Kód beillesztése:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/timing_assist_2.js');void(0);
Remélem valamennyire érthető volt a magyarázatom. Ez egy nagyon menő kis script, csak rosszul magyarázok.
Utoljára egy moderátor szerkesztette: